рекламна агенция

Медиа планиране


Медиа планиране се нарича процесът на дефиниране на подходящи медийни канали за разпространение на рекламна медия и планиране на процесът на разпространение.

Как да рекламирате своите продукти и услуги? В кои периоди, сезони, часови пояси? В кои медийни канали- телевизия, радио, печат, интернет? В каква периодика? По какъв начин? Как трябва да изглежда вашата рекламна медиа- ТВ спот, радио спот, банер? Какъв бюджет е необходим? Как да го разпределите максимално ефективно?

Какви резултати да очаквате в замяна на тази рекламна инвестиция?

Медиа планирането е стратегия, която Ви дава предварителни отговори на тези въпроси и Ви помага да вземете компетентно решение за инвестиция в реклама по определен начин, в даден конкретен момент и в рамките на Вашите бюджетни ограничения.

Медиа планиране за медийна реклама (above the line) представлява план за разпространение на рекламна медиа в следните медийни канали:

• Телевизия
• Радио
• Преса
• Интернет

Медиа планиране за немедийна реклама (below the line) представлява план за разпространение на рекламна медиа в следните канали:

• Позиции за Външна реклама
• Позиции за Indoor реклама
• Позиции за транспортна реклама
• Позиции за реклама в метрото
• Позиции за реклама в кината
• Мобилна реклама

Качественото медиа планиране постига заложените рекламни цели, спестява рекламен бюджет, оптимизира ефективността на рекламните разходи и води до пазарни резултати
 
 
  Безплатна консултация
  Индивидуална стратегия
  Висока ефективност
  Конкурентни цени
 
 
  За контакт:
тел.:    02 9 55 34 65
 
 
  E-mail:
 
 
  Бъдете в крак с най-новите тенденции от света на рекламата!
 
Клиенти:
Планиране

  Продукция и изработка

  Управление

  Анализ

  Свържете се с нас:

телефон: +359 2 955 34 65
мобилен: +359 885 690 737


     
 
© Рекламна агенция BPA 2016