Вие разглеждате:
Услуги / Печатна реклама
Печатна реклама
Печатната реклама е най-старата и традиционна форма на реклама. Първите, които използвали текстове с рекламна цел, били египтяните, публикувайки търговски съобщения върху папируси с размерите на плакати. През 16-ти век с развитието на печатарската преса печатните рекламни материали стават масово средство за популяризиране на определени стоки, предимно книги и вестници, а век по-късно се появяват и първите карета за печатна реклама в някои английски седмичници. Оттогава насам печатната реклама непрекъснато еволюира и превръща своя инструментариум в най-разнообразния от всички видове реклами. Изключително лесна за изработка с усъвършенстването на технологиите, днес печатната реклама може да бъде адаптирана според спецификите на всеки формат или носител, което спомага за бързото й разпространение в големи тиражи, предназначени, освен за вестници и списания, също и за билбордове,. листовки, брошури, календари, бележници, CD и DVD обложки, корици на книги и др.
Ние от
„Big Picture Advertising” не просто изработваме реклами, а задаваме тенденции и управляваме процеси в рекламната комуникация.
Ние извършваме и осигуряваме за Вас и Вашите марки:
• Принт медиа планиране |
• Печатни кампании |
• Принт медиа купуване |
• Принт медиа мониторинг |
• Принт криейтив |
• Анализ на печатна кампания |
• Дизайн на печатна реклама |
• Уреждане на права |
• Печатни материали |
|
Печатната реклама носи успех, само ако хората я забелязват. Нейната основна функция е да предава рекламни послания с помощта на думи и изображения, формиращи хомогенен и разбираем контекст. Това изисква намирането на креативно решение, което организира елементите й – текст, образ, шрифт, формат, цветове и графика в стилистически издържан и балансиран дизайн. От всички елементи най-съществено значение за положителното възприемане на печатната реклама има изображението. То е определящо за цялостния ефект на рекламата, понеже от всички нейни компоненти погледът на читателя се влияе най-вече от него. За да задържи вниманието му максимално дълго, изображението трябва да бъде в ярък контраст със забързаното ежедневие и да носи асоциации на спокойствие и доверие, предразполагащи читателите да продължат нататък и да стигнат до текста на рекламата. Именно той трябва да постави финалния акцент на въздействието с кратко, ясно и информативно описание на водещите характеристики на продукта или услугата, които са от полза за потребителите. Често в такъв тип реклами се използват статистика или препоръки, за да се изтъкнат ползите чрез реално измерими категории.
В наши дни печатната реклама търпи интересна и важна метаморфоза. Ролята и на основен и масов канал за комуникация се видоизменя и приложението й става значително по-таргетирано и фокусирано, пренасяйки се от ежедневния характер на вестниците и списанията към други, по-специализрани форми на печатна реклама – билбордове, флаери, листовки. Причината за стесняването на нейния обхват произтича от все по-осезаемата хегемония на Интернет в сферата на комуникациите, която налага целите и задачите и да бъдат спешно предефинирани от рекламната индустрия. Въпреки силната конкуренция на онлайн средата, печатната реклама запазва относително стабилни позиции, натоварена предимно със спомагателни или допълващи функции в рекламните кампании. Отличителна черта на печатната реклама е високата степен на контрол върху избора на стоки или услуги, която дава на потребителите. Разполагайки с рекламното послание под ръка, те имат свободата сами да определят къде, кога, как и дали да протече контактът с него. От друга страна, аудиторията почти винаги се връща повторно към рекламното съобщение, след като го е прочела веднъж. Така тя извършва щателна рационална проверка на предоставената информация и задържа решението за покупка, докато не се увери в нейната достоверност. Предвид тези обстоятелства, за да използват печатната реклама по най-добрия начин, рекламодателите трябва да установят спокоен и ненатрапчив стил на общуване с хората и да повишат стойността на отправеното предложение с убедителна фактология, основана на рационални вместо на емоционални подбуди.
Печатната реклама е особено подходяща за популяризиране на коли, бяла и черна техника, компютри, мобилни апарати, строителни материали, модни стоки и аксесоари, козметика, финансови услуги и изобщо на продукти, които се нуждаят от подробно обяснение на ползите, както и на стоки и услуги, при които цената е главен мотивиращ фактор за покупка.
Ние от "Big Picture Advertising" изработваме стилни, концептуални и ефективни печатни реклами, които грабват окото с правилно съчетани графични елементи и завладяващи текстове, придаващи на бранда значимост и надеждност.
Станете център на внимание с Вашата печатна реклама сега!