Вие разглеждате:
Услуги / Радио реклама
Радио реклама
Радио рекламата е сред най-важните инструменти за предаване на рекламното послание благодарение на свойството си да изгражда бърз и директен контакт с аудиторията посредством слуха, който единствен от всички сетива възприема информацията без почивка. Тази интерактивност на радио рекламата й дава възможност да се интегрира лесно в ежедневието на хората, понеже не изисква особена концентрация от тях, докато вършат заниманията си. Статистиката сочи, че броят на слушащите радио в България на седмична база достига до 83.3% от всички хора на възраст между 15 и 54 години. Местата, на които хората са особено възприемчиви към радио рекламата, са колите и офисите, тъй като в тях те прекарват по-голямата част от деня си в състояние на силна потребност от активно общуване и повишено внимание към всякакви средства за комуникация. Наред с това, радиото като информационен канал осигурява висока степен на съпричастност от страна на слушателите, които асоциират неговата програма с любими песни, водещи или предавания. Ето защо, за да се впише убедително в радио формата, рекламата трябва да бъде съобразена с всички особености на музикалната му насоченост и максимално да се доближава до нея с включването на запомнящи се гласове, звукови ефекти и джингли в спотовете.
Техническата реализация на радио рекламата минава през няколко етапа. Въз основа на одобрения криейтив се провежда кастинг на гласове. После следват студиен запис, аудио обработка, създаване на рекламен джингъл и смесване на отделните компоненти в завършен рекламен продукт. Готовият спот се изпраща на радиата за излъчване според схема, която е фиксирана в медия план и е съгласувана предварително с клиента. Бюджетът за провеждане на радио кампания зависи от типа реклама, сложността на криейтива, броя на актьорите, продължителността на рекламната кампанията, както и от времевия пояс и честотата на фиксираните излъчвания. Обичайно тарифите за радио реклама са най-високи в часовете на пиковия уличен трафик сутрин между 7 и 10 и вечер между 18 и 20. Тогава таргетът на слушателите рязко нараства, което позволява честата смяна на станциите да бъде компенсирана със засилване на повтаряемостта на рекламите и редуването им по едно и също време в няколко различни радиа.
Радио рекламата е най-подходяща за популяризиране на стоки и услуги, чието потребление е подвластно на импусливни решения за покупка. Към тази група спадат хранителните продукти, козметиката, напитките, мобилните апарати и аксесоари, заведенията, клубовете и всички видове услуги, включващи почивка, и забавление. Освен това радио рекламата е предпочитана и за насърчаване на продажбите със спотове, рекламиращи промоции, отстъпки и намаления. Като част от по-мащабни кампании, които залагт също така на телевизия и печатни медии, тя има спомагателна функция, изразяваща се в напомняне на потребителите за наличността на даден нов продукт или валидността на определено търговско предложение.
Ние от "Big Picture Advertising" изработваме въздействащи радио реклами, които привличат слуха с кристален звук, характерни гласове и разпознаваеми мелодии. Тяхната ефективност се дължи на нашия екип от опитни копирайтъри, познаващи в детайли особеностите на рекламния радио крийетив, както и на отлично оборудвания ни студиен комплекс, в който целия цикъл на рекламната продукция подлежи на качествен контрол от първата до последната фаза на техническото изпълнение. Определящи за положителния развой на рекламната радио кампания се оказват също така и добрите ни партньорства с всички водещи български радио мрежи, които осигуряват на нашите клиенти гъвкави условия на излъчване и висок процент на покритие на таргетираната аудитория.
Осигурете брилянтно изпълнение на Вашата радио реклама сега!