Управление на рекламна кампания
Управлението на рекламна кампания е подчинено на рекламното планиране.
Качественото управление на рекламна кампания има за цел да постигне заложените цели в рекламния план: висока ефективност на разходите, оптимизация на сроковете за провеждане на кампанията, контролира изпълнението на поетите ангажименти от страна на медиите към агенцията и от страна на агенцията към Клиента. Управлението на рекламна кампания се делегира на “Мениджър проекти”, който носи персонална отговорност за качественото управление на рекламната кампания.
Управлението на рекламна кампания е съобразено със заложения медиа микс, конвергенцията на рекламното послание в различните медийни среди и спецификите на различните канали на разпространение на рекламните материали.
С рекламна агенция “Big Picture Advertising” управлението на Вашата рекламна кампания е в сигурни ръце.
|
|
“Няма особено значение откъде ще тръгнеш, важно е да знаеш накъде отиваш.”
Хенри Форд |