Рекламно планиране
Рекламното планиране е предварителен и подготвителен процес, който дефинира пътя за постигане на целите на една рекламна кампания в контекста на множество фактори и ограничения.
Както всяко добро планиране, качественото рекламното планиране представлява 50% от изпълнението на цялостното рекламно задание. Доброто рекламно планиране е гаранция за оптимизация на време, разходи и висока ефективност.
В процеса на рекламно планиране, всички действия се съгласуват предварително с Клиента, докато получат одобрение и преди да се пристъпи към последващо действие.
С рекламна агенция “Big Picture Advertising” вашето рекламно планиране е в сигурни и опитни ръце.
|
|
“Креативност без стратегия се нарича “изкуство”. Креативност със стратегия се нарича “реклама”.”
Джеф Ричардс |